2014. április 1., kedd

Ebay: Ecsetkészlet és matricák

Ma két csomagom is megjött, amit ebayen rendeltem, a fura csak az hogy alig másfél hét telt csak el. Mindenesetre én örülök neki :) Az egyik csomag egy baglyos medált rejtett, amit ajándékba szántam és már meg is kapta a kiszemelt. Sajnos fotóm nincs róla, pedig cuki volt :)

A másik csomag tartalma viszont idekívánkozik ugyanis megjött végre a díszítő ecset készletem, illetve 30 ív matrica.

Sajnos csak este itthon tudtam lefotózni őket, ezért elég homályosak lettek a képek, ráadásul az a hülye lámpám is folyton becsillant. Remélem azért nagyjából látszik, hogy milyen jellegű matricákról van szó. Válogatni nem lehetett, a 30 ív így alkotot egy egységcsomagot.
 A feketék és fehérek között majdnem mind tetszik.
 A színesek között viszont több a csúnya, mint a használható, de még így is megérte szerintem. Kb 300 ft volt az egész csomag :)
Ugye nem csak én látom a felső sorban balról a második ívet bagolynak? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...