2014. július 13., vasárnap

Júliusi körömkihívás: Eper

Manna gyümölcsös kihívásának következő szereplője az egyik kedvenc nyár eleji gyümölcsöm, az eper :) Eperturmixos körmöket készítettem már egyszer, mára viszont más terveim voltak. Konkrétan EZT a manikűrt akartam elkészíteni, de végül úgy döntöttem nem csinálok teljes körmös epreket :)
Régen volt már francia manikűr a blogon (és a kezeimen is) ezért inkább ezirányban kezdtem gondolkozni és ismét a nálam csak eperturmixra keresztelt Lora lakkomat vettem elő :)
Első lépésként a Miss Sporty 4148as francia manihoz való lakkját kentem fel minden körmömre, majd két réteg Lora lakkal megfestettem a körömvégeket (szabad kézzel, mert türelmetlen vagyok sablonozni :P).
Miután ezek a rétegek is megszáradtak, elővettem a legkisebb hegyű pontozómat és a piros Maybelline lakkommal elkezdtem kialakítani az eperformákat. Végül az Asu nyereményjátékán nyert egyik Claire's lakkal festettem némi szárat/levelet az eprekre. Mivel így az egész kb pirospaprikának nézett ki kaptak pár magot is fehér Dor lakk felhasználásával. Így már eperszerűbb a végeredmény, de belátom, hogy az eperfestést még gyakorolnom kell. Ez egy bonyolult gyümölcs :D

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

7 megjegyzés:

  1. nagyon aranyos és klassz ötlet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, és egyedi is. :) Ügyes vagy. :) Irigylem azokat, akik ilyen pici dolgokat is meg tudnak festeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Megfelelő eszközökkel nem is nehéz ám pici dolgokat festeni ;-) Itt igenis fontos a méret :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...