2014. július 18., péntek

Júliusi körömkihívás: Kiwi

Manna gyümölcsös kihívásának következő szereplője a kiwi. Korábban készítettem már kiwis körmöket, ott ki is fejtettem, hogy sajnos bár az ízét szeretem, enni nagyon ritkán szoktam.

Most mindenképp a múltkoritól eltérő manikűrt akartam csinálni, ezért mára egy "half moon"-os mintát festettem zöld és fehér lakkokkal és még száradás előtt egy tűvel a fehér lakkot belehúzogattam a zöldbe
A magokról sem feledkeztem meg, egy fogpiszkáló segítségével fekete lakkal bepöttyöztem a körmeimet. Végül a körmök végére felfestettem a vékony (és utálatos, szőrös) héjat is, hogy teljes legyen a kiwi-feeling :)
A csillogós Moyra lakkra nincs mentségem, valamiért mostanában mindenre kenem :D

Felhasznált lakkok:
 Nézzétek meg a többiek munkáit is:

6 megjegyzés:

  1. Ezt nagyon eltaláltad, végre nem a szabvány hámozott-felezett kivit látom, a te verziód sokkal életszerűbb! Ez a zöld Essence nekem is megvan, szeretem használni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, valami ilyesmi volt a célom is :)

      Törlés
  2. Otletes! Erre a megoldasra biztosan nem gondoltam volna es tok jol sikerult!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Ez a mani kifejezetten étvágygerjesztő! :) Nagyon szép és ötletes!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...