2014. július 18., péntek

My Little Pony NAC: Rainbow Dash

Nera kihívása lassan a végéhez ér, Rainbow Dash már az utolsó előtti póni a sorban :(
Ő a leggyorsabb pegazus PonyVille-ben és ő felelős az időjárásért; eltakarítja a felhőket, vagy éppen esőt idéz elő. A hűséget képviseli a harmónia elemei közül. Laza, sokat alszik és imád versengeni. Szépségjegye nagy színes villám, ami épp kicsap egy felhőből. 
Nem akartam túlcsicsázni a mai manikűrt, mert az nem illett volna egy ilyen vagány kis pacihoz, ezért a gyűrűsujjamat egyszerűen szivárványszínűre festettem, a többire pedig a Lovely Baltic Sand kollekció kékje került.

Egyszerű és gyors manikűr volt, a homoklakk miatt pedig elég tartós is. A szivárványhoz az Asu nyereményjátékán nyert Claire's lakkokat használtam. Ezek vízbázisú lehúzható körömlakkok egyébként. A Lovely alá is kentem a kékből, hogy az eltávolítást megkönnyítsem kicsit ;-)
Nem bírtam ki, és a szivárványra húztam egy réteget egy csillámos Moyra topperből. Picit tompított a színeken, de cserébe mind a 10 körmöm szikrázott a napsütésben nem csak a homoklakkosak :)

Felhasznált lakkok:
Nézzétek meg a többiek mit alkottak mára:

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...