2014. július 14., hétfő

NOTD: Silver & dots

Ahogy átnéztem, hogy a hétre milyen témák lesznek az egyes kihívásokon, feltűnt, hogy péntekre 3 manikűrrel is kell készülnöm, ezért hétvégén picit előre dolgoztam. Ez is egy előre elkészített feladat lenne, ha nem gondoltam volna meg magam ma délelőtt :D A 33 hetes kihívás abszrakt témájára készült egyébként.

Mivel holnapra készítettem egy másik manikűrt, így ezt inkább megmutatom most. Bár nem tökéletes, de szívesen viseltem ma :)
Eredetileg dry brush technikával kísérleteztem, de két nekifutásból egyiknél sem tetszett a végeredmény. 
Utána nyomdát ragadtam és színes pacákat nyomdáztam a körmeimre, de valahogy az sem tetszett. Végül egy koncentrikus körös, pöttyös, három színű és mégis visszafogott manikűrnél maradtam.


Ezzel sem vagyok maradéktalanul elégedett, de kezdett sötétedni már mikor befotóztam. Sajnos így elég furák a fények/árnyékok. Ideje lenne gyártanom egy lightboxot magamnak :o)

Erőteljesebb színekkel biztos látványosabb lenne a végeredmény, bár élőben szerintem szép. Valamiért a fényképezőgépem nem jól adja vissza az ezüstös alapra festett pöttyöcskéimet. Ezen a képen a kisujjam áll a legközelebb ahhoz, amit élőben a kezemen látok :)


Felhasznált lakkok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...