2014. július 9., szerda

NOTD: Teddy (Golden Rose Rich Color 73)

A mai napra egy cuki macis manikűrt készítettem magamnak, ugyanis egy kedves barátnőm babát vár és szerveztünk neki egy meglepi babavárós bulit. Ez egy időzített bejegyzés, mire kikerül mi már "bulizunk", így a meglepetést sem rontom el vele, ha véletlenül olvassa a blogomat :)

Sajnos nem sikerült a képeken visszaadni a lakk eredeti színét. Felkenve egyébként élénkebb, neonosabb, mint az üvegben :)
árnyék
A manikűrhöz a 73-as Golden Rose Rich Color lakkot használtam. Bár az instrukciók szerint ez egy "egy réteges" lakk, én kettőt kentem fel belőle. A képeken fedőlakk nélkül látható.
Az ecsetet könnyű használni, enyhén lekerekített, a lakk pedig gyorsan és csíkmentesen szárad. A tartósságról egyelőre nem tudok nyilatkozni :)
napsütés
A mintáról is ejtenék pár szót, mert a maci nem saját találmány. Ezer éve mentettem le egy hasonló képet valanonnan, persze most nem találom :(

Használt lakkok:
Golden Rose Rich Color 73
Dor F12
Lovely

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...