2014. július 2., szerda

SM Nailart Challenge: Luna

A Sailor Moonos kihívás sajnos az utolsó állomásához érkezett a mai napon. Kár, hogy a többi harcos kimaradt belőle, egyszer talán az ő manikűrjüket is elkészítem, de a mai napra Luna és/vagy Artemis volt a téma. Mutatom is, hogy mit sikerült ebből kihoznom :)
A kép alapján szerintem egyértelmű, hogy én melyik cicát választottam.
Természetesen Luna a manikűröm témája, mint a kedvenc rajzfilm macskám (Tom és Garfield előtt!)


Először teljesen más designt terveztem mára mindkét cica szerepeltetésével, de az túl komoly/ünnepélyes lett volna egy ilyen témához, ezért úgy döntöttem, hogy csak Lunára fókuszálok ma :)

Először csak a homlokát díszítő félholdat festettem fel, de így túl komolynak tűnt az egész, ezért feldobtam még pár szál bajuszkát a szomszédos ujjaimra. Szerintem így már sokkal jobban illik az anime világába  :)
Bajszokkal:
 Az ötlet sajnos nem a sajátom, ihletgyűjtés közben akadtam ERRE a képre, ami megadta a végső löketet a manikűr elkészítéséhez :)

Nézzétek meg a többiek mit alkottak mára:

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...