2014. augusztus 28., csütörtök

NOTD: Ciculi

Most, hogy végre utolértem magam a kihívásos elmaradásaimmal hozok egy olyan manikűrt, amit már egy ideje meg szerettem volna mutatni nektek.


Az elkészítéséhez a BornPretty Storetól kapott cicás vizes matrciáimat és egy új lakkomat használtam. Az eredmény űbercuki lett szerintem :) 
Ennek a képnek a színe csalóka
Az alap a Maybelline Color Show Acid Wash Effect kollekció 245-ös Lilac Rebel (deszéphosszú) névre hallgató lakkja. Halványkék alap, teletömve ha jól számolom 4 féle merétű fehér glitterrel. A lemosás természetesen rémálom, de szerintem megéri a szenvedést ;-)
 Közelebbről:

7 megjegyzés:

  1. Az Acid Wash Effect körömlakkot kerestem Magyar országon, de sehol sem találtam :(
    A kis cicusok nagyon cukik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Ausztriában vettem egy Bipában. Nem tudom, hogy itthon kapható-e, mert mostanában tudatosan kerülöm a drogériákat :D

      Törlés
    2. Valamilyen módon be kell szerezzem, mert nagyon tetszik.
      Én nálam még nem sikeres a drogériák elkerülése :(

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk és a cicák nagyon édesek :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...