2014. november 3., hétfő

Magical Music Manis - Madonna: Frozen

Mára egy régi kedvencemmel, Madona Frozen című számával kellett manikűrt alkotnunk, aminek nagyon örültem.Végre egy olyan mintához nyúlhattam a Petla lemezemen, ami az egyik döntő motívum volt a mintalemez kiválasztásakor :) Na de ne szaladjunk ennyire előre...

Mostanában ha azt mondjuk Frozen, rögtön a Jégvarázs magyar címmel megjelent animációs filmre gondol 10-ből 9 ember. Pedig jó kis zene volt ez, ráadásul én a klip hangulatát is nagyon szeretem.

Engem leginkább a videoklip egyik jelente inspirált. Konkrétan ez a pillanat:


Azt hiszem, ebből már sejtitek mi fog következni :)

Nem bonyolítottam túl, a kékes-feketés átmenetre fekete madarak sziluettjét nyomdáztam.

A dal és a klip, ami természetesn végig szólt a készítés közben:

Itt pedig a többiek munkáit láthatjátok:

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, tényleg egy rugóra járt az agyunk :)

    VálaszTörlés
  2. Tökéletesen elkaptad ezt a pillanatot a klipből, Eszméletlenül profi munka, nehéz most ezt itt hagyni, és továbbmenni.
    Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! A többszínű alap és a madársziluettek is!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerült, imádni való erdmény.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, jól visszaadja a klip hangulatát :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...