2015. május 24., vasárnap

Avon Magic Effects Mineral Crush - Pearl

Hú de szép hosszú címe lett ennek a bejegyzésnek. Szóval, ahogy a fentiekből már kitalálhattátok most egy bizonyos körömlakk lesz a középpontban. Nailarttal nem is készültem, de cserébe hozok sok-sok képecskét :)

A májusi Avon katalógus igazi csemege a hozzám hasonló körömlakkmániásoknak. Valami csoda folytán most mégis csak 1 lakkot vásároltam belőle, ez pedig a képeken szereplő Pearl névre hallgató szépséges homoklakk.

A jelenlegi akcióban 2 db vásárlása esetén 800 ft-ra jön ki egy üvegcse, így egy kedves barátnőmmel társulva én is ennyiért csaptam le erre a 10 ml-es folyékony csodára.

Szerintem már sejtitek, hogy új szerelem van születőben ^^


A csomagolás a megszokott Avon stílus, fekete papírdoboz, amin minden fontos tudnivaló szerepeltetve van. A fantázianevet a dobozon és az üveg aljára ragasztott apró matricán is feltüntették. Bár nem hiszem, hogy el fogom felejteni, de azért ez piros pont :)


Az ecsete is az Avon lakkoknál megszokott egyenes fazon. Mivel homoklakkról van szó az állaga kissé sűrű és szemcsés. Az ecset nagyon sokat vesz fel belőle egyszerre.

első vékony réteg
Azt hiszem sikerült színhű képeket csinálnom, legalábbis az én monitoromon kb az köszön vissza, amit a körmeimen is látok. Ez egy nagyon finom púderes rózsaszín, ami erőteljesen ezüstbe hajlik. A katalógusképekhez képest élőben sokkal-sokkal ezüstösebb, de így is csodaszép szerintem.

Az első vékony rétegnél még átsejlenek a körömvégek. Szerencsére villámgyorsan szárad, ezért mire végig értem a 10 körmömön, már jöhetett is a következő kör. A második rétegnél már egy kicsit több lakkot vittem fel, szóval egy vékony és egy közepes réteg kellett nekem a tökéletes fedéshez.

árnyék, szűrt természetes fény

szűrt napfény

szűrt napfény

szűrt napfény
Eredetileg ékszerekkel kiegészítve akartam fotókat készíteni, de a választott gyűrűm túl sárga tónusú és ez a lakk annyira szép önmagában, hogy szerintem nem is kell neki semmi, ami tovább emeli a csillogását :)


A tartósságról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert kb fél órája kentem fel, de úgy éreztem, erről rögtön írnom kell, mert olyan szééééép :)

Az érdességét valahova a Lovely Baltic Sandek és a Rimmel Sweetie Crush lakkok közé tudnám tenni, nem az a durván harisnyaszaggató, de azért nem is olyan kis sima, mint a Rimmel lakkjaim.


Annyit még elárulok így a végén, hogy eredetileg az Agate névre hallgató lilás színt szerettem volna csak megvenni és mellé társult a Pearl az akció miatt, mert így sokkal jobban megéri.

Aztán láttam pár swatchot a másik lakkról és úgy döntöttem mégsincs rá szükségem, a katalógus képekhez képest totál csalódás lett volna ha megveszem. Hogy mégis akciósan juthassak hozzá ehhez a szépséghez, amibe közben beleszerelmesedtem, Betti feláldozta magát és rendelt ő is egy lakkot. 
Mi az igaz barátság, ha nem ez? :D

Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot??? 

13 megjegyzés:

  1. Nagyon emlékeztet a Rimmel Space Dust Aurora-ra, amit sokak nagy bánatára már kivontak. Nekik nagy örömhír, hogy az AVON is előrukkolt egy ilyen finom árnyalatú sand lakkal :)) Jól mutat a körmeiden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a Rimmel lakk sajnos nincs meg, de képek alapján tényleg nagyon hasonlítanak. A katalógus képe alapján picit másra számítottam, de nagyon örülök ennek a lakknak. Olyan kis finom árnyalat :)

      Ó és köszönöm a bókot :)

      Törlés
  2. Szerinted hasonlít az Avon Stardust Crystallized Pink-re, az előző szériás homoklakkok közül? Legközelebb én is szívesen rendelek veled, ha nem találsz partnert! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról a lakkról én anno lecsúsztam, de valakinél azt olvastam (talán tegnap), hogy ezek ugyanazok a színek más néven és üvegben... nemtom, én most rákerestem a stardustra és ez alapján a kép alapján szerintem ugyan olyan, mint az enyém:
      http://2.bp.blogspot.com/-Em_gD5ssTuM/VEm6QXH1NyI/AAAAAAAABBs/ZbeXJW1ytic/s1600/SAM_3513.JPG

      A felajánlást pedig köszi. Lehet, hogy élni fogok vele ;-)

      Törlés
    2. Nekem megvan a Rimmel Space Dust Aurora és az Avon Stardust Crystallized Pink is, neked pedig az Avon Magic Effects Mineral Crush Pearl, úgyhogy csinálhatsz egy hármas összehasonlítós posztot belőlük, ha akarsz :D :D persze, csak viccelek, de tök jó lenne.

      Törlés
    3. Nem rossz ötlet :) Ha pár köröm erejéig kölcsön tudod őket adni, akkor szívesen megcsinálom ;-)

      Egy másik avonos lakkal már úgyis tervben van ilyesmi, bár ott csak szimplán 2 lakkot fogok összehasonlítani :)

      Törlés
  3. im using second bottle of this polish and i love it! <3 beautiful!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez a szín tetszett még de nem bánom, hogy nem ezt választottam, mert nagyon hasonlít a star dust lakkomra. Egyébként a topaz is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű színe van! Én is rendeltem két lakkot ebből a kollekcióból, alig várom, hogy megérkezzen! *.*

    VálaszTörlés
  6. te jó ég, ennek valami elképesztő színe van. Jövő héten rendelek néhány terméket, most már ezt is felveszem a listára! :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is Aurorás, nekem elfogyott egy olyan lakkom, meg is untam a végére.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...