2015. május 16., szombat

GoT NAC - House Tyrell

Ismét eljött a szombat, ami azt jelenti, hogy újabb családi manikűrrel jelentkezünk a Trónok harca világából. Már egy nagyon egyszerű manikűrrel készültem véletlenül sem azért mert eltévesztettem a hetet és megint rossz családhoz csináltam első körben manit XD

A címből és a kezdőképből már rájöhetettetek, hogy ma a Tyrell-ház került sorra :)


Én személy szerint nagyon megkedveltem a család két hölgy tagját, Lady Olenna és Margaery is szimpatikus, okos nők. A szende és naív kis Sansa után felüdülés volt végre egy értelmes fiatal női karaktert látni Királyvárban.


A család jelmondata "Erőssé növünk", címerük pedig fűzöld háttér előtt arany rózsa.

A zöld szín és a rózsamotívum az alapja a mai manikűrömnek. A nyomdázott minta a Moyou Pro XL 23-as lemezéről van.


Használt lakkok:
Rimmel 60sec 873 breakfast in bed
Essence 150 upper green side
Moyra Metal Effect No305


Lessétek meg a többiek munkáit is:

5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...