2015. július 6., hétfő

ManiCute - Egyiptom

A mai témánk annyira hangosan kiált nyomdalemez után, hogy szinte fáj. És nekem sajnos nincs ilyen témájú lemezem még, ezért valami alternatív megoldást kellett találnom. 


Nem vagyok 100%-ig elégedett az eredménnyel, de ilyen melegben nem éreztem magamban erőt a kézzel festett hieroglifákhoz szóval egy könnyen megúszós manikűr mellett döntöttem.


Amiben az elejétől fogva biztos voltam az az arany alap és valami kék-piros köves díszítés. Aztán jött még hozzá egy kis díszítő szalag, meg egy kis flitter ide-oda. Picit talán sok is lett, de ezt a manit amúgy sem utcai viseletnek terveztem :)


Az alap a China Glaze Mingle with Kringle névre hallgató lakkja. Két rétegben ilyen szép a fedése, nagyon tetszik, hogy nem szimpla metál finishű, van benne egy pici csavar ;-)


Ezeket a dolgokat használtam a manikűr készítése során:



6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a végeredmény. :) Mennyire jók azok a háromszögű kövecskék! BPS-ről valók?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem ezeket még ebayről rendeltem

      Törlés
  2. Nagyon szép lett. :) És én is használtam ezt a CG lakkot. :)

    VálaszTörlés
  3. Csinos, simán viselném utcán :)

    VálaszTörlés
  4. De kis egyszerű és mégis milyen mutatós. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...