2015. augusztus 27., csütörtök

Miss Sporty Crush on You 061

Itt van az ősz, itt van újra... na jó még talán nem, de amikor a kezembe akadt ez a lakk muszáj volt felkennem. Tudom, hogy nem újdonság, de most újra beleszerelmesedtem :)



Nem is akartam először külön bejegyzést szentelni neki, mert úgy emlékeztem, hogy ezt már korábban megtettem de sehogy sem találtam, ezért úgy döntöttem, hogy most írok róla pár sort. Így szeptember közeledtével úgyis gyakori vendég lesz a blogon :)

Maga a lakk kb egy éve van meg és az üveget elnézve elég gyakran használhattam mert kb a harmada már hiányzik (a képek készülése előtt fel"ráztam" kicsit, hogy ne látszódjon az üvegből a hiány), de nem nagyon emlékszem vele készült manikűrökre. Az rémlik, hogy mattitva is jól néz ki, de nem találtam erre utaló képet a fotóim között. Rejtély :D


Maga  a lakk két rétegben fed tökéletesen és homok hatású finish-el rendelkezik, de nem a harisnyaszaggató fajtából. 


A sima lakkozást némi arany szegeccsel dobtam fel, ami szerintem egész jól harmonizál ezzel a meleg tónusú bordós-aranyos lakkocskával és tökéletesen iroda-kopatibilis :)


3 megjegyzés:

  1. Ez a lakk mindig is tetszett, hát nem nehéz elfogyasztani egy homoklakkot, pláne ebből a mini üvegből :) Elegáns mani :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan. Egyik kedvencem, de én is pofátlanul ritkán használom csak. Tavaly ősz óta nem is tudom, viseltem-e. Ilyen arany szegecsekkel én is szerettem volna már feldobni. Lehet idén sikerül. :)

    VálaszTörlés
  3. Ebből a kollekcióból nincs egy körömlakkom sem, pedig nagyon tetszik, hogy mutat. Ezen a dolgon kell változtassak minnél hamarább.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...