2015. szeptember 16., szerda

Catrice - Orango Bloom

Nem vagyok nagy narancs fan, de ezt a lakkot nem tudtam a boltban hagyni. Hónapokkal ez előtt jött velem a Müllerből 4-500 ft-s leértékelt áron. 

Azóta talán egyszer kentem csak fel, pedig olyan szép, nézzétek csak ;-)



Valamiért az volt bennem, hogy ez majd egy őszi lakk lesz, de most felkenve egyáltalán nem őszies. Jajj nekem az egész nyarat elpazaroltam világítónarancskörmöknélkül.


Na de lesz még jövőre is nyár, addig megpróbálom nem elfelejteni, hogy ilyen kincseim is vannak a dobozok mélyén :)

Az üveg egyébként 10 ml lakkot tartalmaz, nos amilyen gyakran én narancssárgát kenek a körmömre ez kb száz évig elég lesz :)


Két réteget használtam belőle. Az első felkenése után elbizonytalanodtam, hogy tutira jó döntés volt-e a megvétele, de a második rétegnél már nem volt kérdés. Enyhén csíkozódik, ezért én mindenképp tennék rá valami mintát. Talán Halloween környékén egy tökös kis manira újra előveszem ;-)

Gondoltam egy fekete virágos motívum jól fog állni neki, de tévedtem. Elrettentő példának álljon azért itt, hogy elmélkezzek rá, hogy ilyet többet NE. 
Nem is értem hogy jutott eszembe a fekete rózsa emellé a szín mellé, de ez már nagyon nem az én stílusom így :-(


(ahhoz képest, hogy nem szeretem a narancssárgát több, mint 10 ilyen színű lakkom van már, de pszt)

5 megjegyzés:

  1. Ez a szín egy álom azoknak, akik ódzkodnak a narancstól, mert ez a szín-és fényhatás valódi napimádóvá teszi ezt a lakkot!
    Szerintem mesésen mutat a feketével kombinálva, a manikűrödön csupán a nyomdaminta néhol fakó fedése miatt nem tökéletes, és picikét talán egyszerű a párosítás.

    Nemcsak nyárra! A verőfényes kora őszi napokat is megédesítheti ez a lakk, mert színe, mint a napkorong, mielőtt lenyugszik, amikor még épp csak közelít a horizont felé, amikor még izzik, ragyog, és nem lehet a fényébe belenézni hosszan.

    A parázs is ilyen, amikor fellobban.

    Mindenképp próbáld ki, hogy zöld-arany-holo pelyhes toppert teszel a tetejére szivaccsal, és úgy a fekete nyomda...még jobb, ha bronz effektes fekete lakkal nyomdázod.

    Najó, ezen a ponton szerettem bele végérvényesen ebbe a lakkba és a manikűrödbe, úgyhogy megyek, megveszem ezt a narancsot, hátha van még az akciós kosárban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a lakk fedése sem volt tökéletes, de ettől függetlenül sem jött be ez a kombó így.
      A tippeidet viszont köszönöm, biztos, hogy ki fogom úgy is próbálni ;-)
      Nem került még a fiók mélyére a lakk, nem adom fel, még hordanom kell :D

      Törlés
  2. Ez aztán vakító :) Szerintem erre vagy nem kell nyomda, vagy fehérrel jobban mutatna rajta a minta, nekem ez a fényesnarancs-fekete nem stílusom, pedig a szín jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, azt hiszem nekem sem jött így be. Na majd legközelebb más színnel is megpróbálom :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk! *.* Én simán el tudom őt képzelni ősszel is, nem csak nyáron. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...