2015. november 1., vasárnap

31DC2015 - Day 17 Glitter

Kis kihagyás után folytatom a kihívást, ezúttal egy glitteres manikűrt kellett készíteni. Ismét glitter  placement-tel próbálkoztam, mint a piros napon, de most hamar elfogyott a türelmem. Konkrétan a mutatóujjamnál. 
Ott még tudtam tartani az elképzelt elrendezést, a többi körmömre már csak úgy random rászórtam a glittereket :D


A manikűrhöz három lakkot használtam (plusz alap és fedőlakkot):

- Catrice 45 Kitch Me If You Can
- Astor Fashion Studio 270 powerful king
- Aden (ennek sajnos nem tudom a számát/nevét :( )


A szürke Astor lakkot két rétegben vittem fel, majd a száradás után felfestetetm az Aden lakkal az alapot a glittereknek. Így tudtam kicsit csalni és messziről kevésbé látszik, hogy mennyire nem lett precíz ez a manikűr most :P

Azért így is eltartott egy darabig mire kihalászgattam és végigpakoltam a glittereket, de tuti, hogy egy fél órát legalább megspóroltam :)


1 megjegyzés:

  1. Csinos :) Nekem GR lakkból van hasonló glitteres, sajnos elég hamar kopnak nálam mindig a glitteres lakkok, de ha otthon leszek, tuti pepecselek ilyesmivel :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...