2015. november 29., vasárnap

31DC2015 - Day 22 Inspired by a song

Mára egy dal által inspirált körmöt készítettem. Igazából nem is a dal, sokkal inkább a video klip inspirálta a mai manikűrömet. Kitaláljátok a kezdő kép alapján, hogy melyik?? :)


A manikűr elkészítéséhez a következő dolgokat használtam:
alap: fehér Lora két rétegben
Sárga téglalapok: Avon Nailwear pro+ Sunshine (1 réteg)
Kék téglalapok: Astor Fashion Studio 271 majestic blue (1 réteg)
Piros téglalapok: Essence Colour & Go 113 do you speak love? (1 réteg)
Fekete vonalak: Signo zseléstoll

Mivel lusta voltam a díszítő szalagjaimmal vacakolni, ezért a teljes manikűrt szabadkézzel készítettem. 
A fehér alap száradása után a lakkok saját ecsetjével festettem meg elszórtan a színes téglalapokat, majd az egész kapott egy réteg Moyra fedőlakkot.

A teljes száradást követően megrajzoltam a kontúrokat a tollal és megvártam, hogy picit megszikkadjon a körmeimen a zselé, majd egy újabb réteg fedőlakkal fixáltam


A videoklip pedig, ami inspirált Katy Perry: This is how we do



Konkrétan ez a jelenet:

4 megjegyzés:

  1. A hátteret amúgy egy Piet Mondrian nevű festőtől vette Katy Perry.

    VálaszTörlés
  2. De jó lett, mindig nagyon tetszenek a hasonló manikűrök és milyen jó ez a zselés toll!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...