2016. január 5., kedd

Manikűrvadász - Szülinapi forduló


A Manikűrvadász szülinapi fordulóján ezúttal is külföldi bloggerektől kellett vadásznunk. 

Igazából én sokkal jobban szeretem amikor egymástól és nem "idegenektől" kell manit választani, de ennek is megvan az előnye. Ana-t például eddig nem "ismertem" pedig nagyon sok szép manikűrt találtam nála. Érdemes benézni hozzá ;-)

Nagyon nehéz volt a választás, mert kapásból több manit is kinéztem magamnak. Végül egy egyszerű, de mégis látványos és kicsit még ünnepi hangulatú manikűrre esett a választásom:

Az elkészítéséhez csak két lakkra és némi díszítő csíkra volt szükségem:

China Glaze Mingle with Kringle + Moyra Chantal

Eredetileg a Metal Effectes arany színű Moyra lakkomat akartam használni, de annak sokkal hidegebb a színe az egyetlen fajta arany színű strasszomnál ezért elő kellett túrnom a ritkábban használt arany lakkjaimat is. 
Ismét "találtam" olyan lakkokat a készletemben, amikről már teljesen megfeledkeztem szóval itt az ideje egy újabb leltárnak ;-)

Na de térjünk vissza a feladatra, az én verziómban a fenti manikűr így néz ki:



A lenti linkeken megnézhetitek a többi vadász zsákmányát is:

7 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...