2016. február 13., szombat

52WNAC2016 - Valentine's Day

Ez egy tíz perces mani volt, már ami a viselését illeti, ugyanis mi a párommal nem tartjuk a Valentin napot, de ha tartanánk sem hiszem, hogy ebben az időszakban szívecskéket akarnék a körmeimre pingálni.... valahogy az nem én lennék. Sokáig nem is tudtam, hogy mit készítsek mára, végül egy nagyon egyszerű megoldásnál maradtam:


Remélem, hogy felismerhető lett, ez ugyanis egy szívrtimus minta akar lenni, amit az amúgy is viselt bordós lakkomra rajzoltam fel egy zselés toll segítségével.

Sok videóban láttam már ilyen motívumot vinyllel készítve, de pont ennél a mintázatnál szerintem a sufnituningos megoldás is könnyen és szépen kivitelezhető.


A lakk, ami a körmeimen van egyébként a kedvenc Miss Sporty lakkom (crush on you 061), amiről már itt is írtam :)
Ezúttal kapott 2( vagy 3?) réteg fedőlakkot, hogy rajzolás közben ne zavarjon az egyenetlen felület, és a végén a zselét is fixálni kellett rajta. Így a színe picit mélyült, de így is szépséges szerintem :)

Összességében nem is lett annyira szörnyű szerintem, ahhoz képest mennyire nem akartam szivecskés manikűrt készíteni :D

4 megjegyzés:

  1. Egyszerű, nagyszerű :) Máskor nem, de ilyenkor szoktam szívecskés manit csinálni, bár nem tartjuk a Valentin-napot.

    VálaszTörlés
  2. Csini! Hasonlót már én is készítettem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...