2016. április 4., hétfő

52WNAC - Stripes

Ez a manikűr a múlt heti témára készült, csak egyszerűen nem volt erőm megszerkeszten a képeket és megírni a posztot róla, de most pótlom ;-)



Nem akartam egy "uncsi" normál csíkos manit készíteni, ezért picit játszottam a díszítő szalagokkal és a színekkel és ez lett a vége:


A manikűrhöz egy rétegben is fedő lakkokat akartam használni a gyorsabb elkészülés miatt, ezért esett a választásom a Moyra Metal Effect lakkjaira, amiket egyébként szinte csak nyomdázáshoz szoktam használni. Ahhoz viszont elég sűrűn :)


Szerencsére tegnap sütött a napocska, úgyhogy tudtam normálisabb képeket is készíteni végre :)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, tök jó mani lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Különleges szépségű mani lett, jó látni a Moyra Metálokat normál szituációban is, szinte mindenki mintázáshoz használja őket, ami nem meglepő, de ilyen ritka alkalmakkor jól látszik, hogy ezek bizony teljes felületen is briliánsan működnek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...