2017. február 3., péntek

Monochrome Moly Mani (#3)



A moly.hu-n futó körmös kihívás eheti feladata monokróm körmök készítése volt. 



A szó szó szerinti jelentése egyetlen szín, legelterjedtebb verziója azonban a fekete-fehér párosítás. Mi is ezt céloztuk meg a héten ;-)



Túl sok mindent nem tudok erről a manikűrről elmondani. A fehér lakk a Moyra No944-es Chantalja, a fekete pedig ha jól emlékszem a Lovely Classic családjának fekete tagja. 

Ő egyébként az egyik kedvenc nyomdázós lakkom, a "hivatalos" nyomdalakkok árának töredékéért beszerezhető (a másik kedvenc feketém a Lora.. szintén kb 300 ft)

A mintához ezúttal a Moyou Fashinoista kollekciójának 04-es lemezét használtam.




Nagyon szerettem viselni, egész héten ez volt a kezemen (Mondjuk az is közrejátszhat, hogy ágynak estem és felkelni se nagyon volt erőm, így nyilván lemosni és újralakkozni a körmeimet sem...)

De mostmár szeretnék valami színt a körmeimre.


Ti szeretitek a fekete-fehér körmöket? :)

3 megjegyzés:

  1. akkor most a Lovely fekete van nyomdázva a fehér chantal alapra igaz? :D hihetetlen hogy a lovely lakkal ilyen jól lehet nyomdázni. feltétlen ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, bocsi ha nem egyértelműen írtam :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik!! Remélem, már meggyógyultál. Szeretem ezt a lemezt én is, a fekete fehérrel nagyon elegáns!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...