2017. augusztus 21., hétfő

Mani-mix 2017/03




Újabb 6 manikűrrel folytatom ezt a fajta bejegyzés-sorozatot. Minden manikűrt láthattattok már Instagramon van közöttük nagy kedvenc és van olyan is, ami nem tetszett annyira végül, de hátha ti pont szeretni fogjátok :)

Az első egy sellő ihletésű "glitter placement" manikűr, ami természetesen a fejemben sokkal-sokkal jobban nézett ki. 

Amit szerettem benne az a fények játéka a glittereken, amik egyébként világos türkizkék színűek a kis tégelyben amiben tartom őket. Ezen a sötétkék alapon viszont nagyon szép irizáló zöld színt öltöttek magukra :)

Használt körömlakk:
💅Moo Moo's Signatures: Fantasy labirinth

A tengeri csillagos gyűrűt Aliexpressről rendeltem ettől az eladótól: LINK (kb 30 cent volt akkor)
Ez a kicsit orientális stílusú manikűr az összeállításból az egyik kedvencem. 
Amikor megláttam, hogy valaki árulja ezt a lakkot egy facebookos csoportban instant szerelem volt és nagyon örülök, hogy sikerült lecsapnom rá. Szerintem nagyon kis különleges.

Alap:
💅KBShimmer How Corn-y (3 réteg)

Nyomdázáshoz használt lakkok:
💅Moyra No 305 (arany)
💅Golden Rose 325 (piros)
💅b.pretty 24 lilac pearl (lila)

Nyomdalemez:
💅hehe 006



Ezt a lila manikűrt is szeretetm viselni. Kedvelem a lila színt, de ruhában szinte soha nem viselem és a körmeimre is ritkán kenem fel, pedig van vagy 30 különböző lila lakkom :D


Használt lakk:
💅ILNP charmingly purple


2-2 körmömet vizes matricával díszítettem, amit aliexpressről szereztem be. 








Ebből a hatos csapatból ezt a manikűrt szerettem a legkevésbé.

A lakk, ami a manikűr főszereplője már az üzletben nagyon megtetszett, szeretem az ilyen kis különcöket és ez a lakk egyáltalán nem átlagos a nude alapban úszkáló fekete matt glittereivel.

A legnagyobb problémám a manival igazából a saját pontatlanságom, szabad kézzel próbáltam a kis fekete háromszögeket megfesteni de nem sikerült valami precízen :-/

Használt lakkok:
💅RdLyoung #02 cookie & dream
💅Lovely classic fekete




A pálmafás manikűr szintén nem a szívem csücske, instára is kb egy hét késéssel tettem csak fel róla képet mert nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e egyáltalán.
A háttér egy három sávból álló kékes majdnem átmenet. Nem gradient, csak simán egymás alá húztam három különböző lakkal egy-egy sávot:
💅Miss Sporty 456
💅Miss Sporty 470
💅S-he 247

Ezekre került egy réteg az Essence  103 space queen nevű glitteres fedőlakkjából.

A pálmafákat pedig a Born Pretty Store egyiptomi témájú BP-31 lemezéről nyomdáztam a Lovely feketéjével.




A végére egy egyszerű, kicsit talán retro manit hagytam. Nagyon szeretem mostanában ezt a színt, több ruhadarabot is vásároltam hasonló árnyalatokban.

Az átmenethez három lakkot használtam:
💅Kiko 355 (sárga)
💅Astor 405/102 dawn lilac (fáradt mályva)
💅Bourjois anti-choc no chips 25

A nyomdázott minta a Born Pretty Store BP-77 lemezével készült.
Nagyon tetszik ez a lemez, jó minőségű és nagyon klassz minták vannak rajta. Abszolút megérte a vásárlást :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. A kedvenceim a 2, 3 és 6.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a két utolsó a kedvenc manikűröm, de a többi is jól sikerült. :) Remélem minden oké,hiányolunk a Manikűrvadász csapatból. ;)

    VálaszTörlés
  3. A háromszöges és a lila nagyon tetszik. Régen én sem szerettem a lila színt, most is inkább a rózsaszín a kedvencem, de már egyre jobban tetszik lakkban, ruhában eddig is hordtam.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...